Natti!

Om 7 timmar ska jag upp och jobba. Nej livet påminner inte det minsta om ekorrhjulet... Nu har vi krypit ner i sängen, med en varsin dator i knät, socialt va? För 30 min sen var vi på bio. Trots att vi båda halvsov när klockan slagit 20.00, jag i soffan och T vid skrivbordet, så pallrade vi oss ner till Vällingby centrum och 21-bion. Vi såg "Tropic thunder", jag kan inte säga att jag alltid är superimponerad av Ben Stiller, men i denna film som han skrivit, regisserat, producerat och spelat i, var han riktigt underhållande. Och de andra skådisarna var riktigt roliga också. Och jag tror att jag är lite kär i Robert Downey jr...


Här får ni njuta av trailern, nu är det sussdags för mig! Natti från Natta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0