Nu är Natta trött.

Idag jobbade jag i 9 1/2 timme. Det känns i hela kroppen kan jag säga. Helvetesköer hela dagen och hur snabbt man än jobbar så är kön oföränderlig. Sen hatar jag att sitta ner hela dagen, men när jag står är det också jobbigt. Jag behöver få gå, röra på mig. Jaja, nu är det två veckor till nästa gång. Imorgon börjar mitt nya liv. Träningen funkar bra, jag kutar 2-3 gånger i veckan, men intaget av mat och dricka har varit sisom sådär. Lite mindre dricka och lite mer sallad, fisk och kyckling skulle göra susen. Nu är det skärpning.

Jag ser fram emot en vecka med sol, massa läsning och flera sköna springturer utomhus! Ska träffa brollan på stan nån kväll tänkte jag också, måste ju inviga uteserveringsvinet!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0