ont i kroppen & ingen träning. bra där.



Kul dag. Blev ingen träning för mig. Har jag otur blir det inte av på hela veckan. Hals och näsa vill inte alls samarbeta med mig idag, och helst av allt skulle jag nog stanna i sängen hela dagen. Men om en och en halv timme åker vi hem till mormor, där vi tillsammans med brorsan, Malin och farmor ska äta påsklunch. Blir mysigt. Och så känns det bra att träffa farmor så snart igen, hon fyller ju faktiskt 97 år i år...

Har ångest över vikten nu igen. Jag hade verkligen jobbat  bort den med träningsglädjen, men det är såklart den kommer åter när man inte tränat på några dagar. Typiskt. Helst skulle jag vilja leva på kalkon och tomat i två veckor, dessvärre är den form av disciplindiet en omöjlighet för mig. Får väl nöja mig om jag lyckas hålla mig borta från läsken och skräpmaten. Det är de små sakerna som räknas va? Hej på er och krya på mig!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0