Ärligt talat...

Detta är vad man möts av när man ska logga in på blogg.se: Prestandaproblem Vi har nu en extrem belastning på systemet. Som tidigare meddelat, underlättar det om du som bloggar är sparsam med publiceringar. Vi gör allt som vi kan för att avhjälpa problemen. Jag ska inte gnälla, eller jo det ska jag visst, men hur kan man öppna upp ett blogghotell, se till så att det blir en av de största, men sen inte ha kapacitet att sköta det? Om det finns nåt som gör mig förbannad, så är det webbsidor som har problem. Är man dataproffs som man antagligen är om man ansvarar för en webbsida så måste man ju kunna se till att den ALLTID funkar som den ska? Eller? Jag som totalt okunnig snackar säkert mest massa skit, men jag måste skriva av mig när jag blir arg. Det är liksom lite därför jag bloggar... /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0