Dålig pluggvecka, helt klart

Här ska jag efter dagens alla bestyr äntligen sätta mig bekvämt med alla kuddar som ryggstöd i vår sköna säng och börja läsa, och vad händer? Jag hinner inte läsa mer än 3 sidor innan brevbäraren skrämmer livet ur mig när denna faller ned på hallgolvet:



Hur kan jag möjligt välja matteboken framför en skön tidning?

När vi ändå håller på kan jag visa vad jag lekte med igår kväll. Det är inga expertfoton, jag vet, men det är himla kul att testa och experimentera!



och



Visst är det en bra kamera, alldeles för avslöjande för mina tygblommor...

Nu ska jag bara bläddra igenom Damernas Värld, sen ska jag plugga, jag lovar!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0