El-problem

Klockan är 20 i 11, inte så farligt egentligen, men det skrämmande är att jag har varit vaken i 4 timmar utan att egentligen göra någonting vettigt alls. Förutom att radera alla mobilbilder och spara över så mycket nr som möjligt till sim-kortet så att jag kan använda min gamla mobil. Jag ska lämna in min nya. Några veckor efter jag fick den ramlade kamera-knappen på sidan bort, och någonstans en månad senare slutade den acceptera laddare och hands-free. Varför kan jag aldrig ha flyt med tekniska prylar??? Jaja, nu tar jag till slut tag i det!

Pappa ringde nyss, jag kanske ska hjälpa honom med en jobb-grej på söndag. Vilket betyder att jag måste fixa bort min jobbtid, men jag kan inte rínga jobbet innan jag vet säkert, samtidigt som jag borde ringa så fort som möjligt. Känns lite moment 22 över denna situation.

Strax ska jag åka iväg till Carro och laga trasig nagel. Under dessa dagar jag gått runt med trasig nagel har plåstret tagit slut. Så det är alltså både bättre och billigare att laga den än att köpa nytt plåster. Efteråt är det elgiganten och lämna in mobil, SEN är det hem och läsa som gäller! Har en hel del som ska vara läst inför morgondagens seminarium!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0