En tvivelaktig Beck

Jag har just sett världens sämsta Beckfilm. Tillgjord, dålig dialog, uselt manus. Jaja, alla filmer kan ju inte vara bra. Massproducerar man så gör man.

Jobbet idag var konstigt, igen. Men det är ändå skönt att vara bland alla människor där de flesta känner likadant.

Chock! Jag var minsann inte tråkig igår, vi åkte ut till T´s kompisar på Ekerö och lekte med deras undar på 1 1/2 och 3 år i två timmar, innan de skulle sova och vi kunde ta fram vinet. Var supermysigt. Mindre kul var nattbussen hem, ja hujedamej vad länge det var sen jag kände nattbussångesten!

Jag längtar efter min sköna säng, klockan 7 ringer klockan så det är nog dags att krypa ner om jag ska få sova mina timmar. Natti natti!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0