Fredag hela veckan

Idag har det sorgligt nog inte blivit många knop gjorda. Var rätt trött efter gårdagens middag hos pappas tjej. Hon bodde jättefint och har en supermysig 14-årig dotter, helt obegripligt hur det kan finnas så mycket energi i en sån liten människa! Åt kyckling i ugn och ugnsgratinerade rotgrönsaker med honung och cashewnötter, och sen hade värdinnan gjort den godaste efterrätt jag ätit på länge, som mousse med bär, i en sockerkakaform, mums!

Jag blir förvånad över kommentarer här på bloggen som är helt omotiverade och tagna ur luften. Precis som jag blir förvånad över när jag läser andra bloggares kommentarer, blir jag förvånad över de här, på min blogg. Varför läser man och över huvud taget bryr sig om att lämna kommentarer om man inte har något vettigt att säga utan enbart har som syfte att göra någon illa? Olle, eller vad du nu heter, jag kommer fortsätta ta bort dina fåniga kommentarer, för jag vägrar att lösenordsskydda min blogg. Jag vill inte att någon med så dåliga energier och ett behov av att skriva elaka saker tar plats här, för det här är min blogg, min fristad. Gå på några yogapass och lugna ner dig istället, eller börja med någon kampsport om du har så mycket ilska inom dig som bara längtar efter att få komma ut.

Nu ska jag läsa mina "läxor" till på fredag, om bråk. Mycket intressant...

Puss på er!
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0