Invandrarpolitik, nu igen...

Jag är en människa med en livssyn om att alla har något att bidra till i vårt samhälle. Jag vill leva i ett "multikulturellt" samhälle, fortsätter vi inte lära av varandra kan vi lika gärna gräva ner oss på en gång. Men jag är också en människa som inte är mycket för flera chanser. Jag är sosse ända in i själen, men så kommer moderaterna med något sånt här, och får mig att tänka två gånger. Jag är hård, jag vet det, men jag är inte intresserad av att betala för någon som kommer till Sverige i syfte att bli laglös. Då har de inget här att göra. Läs DN debatt: http://dn.se/opinion/debatt/ta-medborgarskapet-fran-kriminella-invandrare-1.800439. Tankar på det? Nu ska jag rusa iväg till min VFU, sen är de jobbmöte. Tjingeling!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0