Jag har ju ingen modeblogg...

...men det betyder inte att jag inte kan fynda kläder! Efter basgruppsdagen mellan 9-12 idag hann jag med både Solna och Vällingby centrum, och hittade fynd både på MQ och HM. Egentligen letade jag efter nya svarta stuprörsjeans, men innan jag hittade vad jag sökte kom det lite annan shopping emellan... Ikväll ska jag och mamma på releasefest på 2,6 miljonersklubben, en annexklubb till 1,6 miljonersklubben. Mamma hoppas göra affärer och samarbeta med dem i framtiden, så därför ska jag följa med henne i hasorna när hon skapar nya kontakter. Här är i alla fall dagens shoppingfynd:












Ganska ok va? För ganska lite pengar dessutom, jag älskar att fynda! Nu ska jag försöka få någon ordning på mitt hår, mamma hämtar upp mig om 50 minuter, hjälp!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0