Mattepanik

Matepanikmatik är inte min starka sida. Underbart när man läser en kurs och det blir bekräftat gång på gång på gång på... Jag kom hem för 30 min sen. Sen seminariet slutade 15.30 har min grupp och jag suttit och försökt styra upp vår del till litteraturseminariet imorgon. Må det bära eller brista, jag är helt slut! När klockan var 18 skrek hela min kropp efter kaffe för att över huvud taget hålla upp ögonen, men min grupp tyckte det var bäst att "jobba på" så att allt blev klart, så jag fick snällt lugna mig. Har inget annat i huvudet just nu, så kul blev detta inlägg! T och jag filular på att inköp, en http://www.pcworld.co.uk/martprd/product/seo/Photography/Canon+D-SLR+Cameras/Canon/EOS+450D+18-55mm+IS+Kit/305406.
Men det såldes inte med objektiv på T´s jobb, så kanske att vi åker in imorgon och köper en i stan imorgon istället. Sjukt kul, jag ska skaffa en hobby! Håll tummarna för mig och mitt litteraturseminarium imorgon nu!

/N

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå tjejen!

Jonas och jag bestämde oss för att köpa en gemensam julklapp i år och då skulle det bli en diskmaskin. Vi kom hem med en EOS 1000!!!! Men det är sjukt kul att ta bilder. Kramar på dig.. Kattis

2009-02-02 @ 21:42:13
Postat av: Anonym

åh, vill också ha! :D men vi måste satsa på ny dator nu... Får ha fotosession å ta bilder på loppan hos er sen då :)

2009-02-03 @ 00:01:20
Postat av: Ylva

oj mitt namn kom inte me men d va ju inte så svårt å gissa kanske :)

2009-02-03 @ 00:04:49
URL: http://svenskiberlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0