Mattesnillen

Jag har haft en sån himla bra dag! Jag var uppe i ottan imorse för att gå igenom och ladda inför dagens mattelektion med mina 13 ettor. När jag kom till skolan vid 10 var jag riktigt nervös. Men efter lunch när de kom in och satte sig på mattan så blev jag konstigt lugn. Vi hade 45 minuter på oss, och på dem 45 minuterna så hade jag genomgång MED eleverna (alltså inte FÖR) och sen fick de jobba en sida i matteboken, och de som hann klart fick göra ett lilla plus och minusspel som jag kopierat upp. Det är klart att det är svårt att få allting perfekt, herregud det var första gången jag höll i en mattelektion, så jag känner mig ändå nöjd med elevernas och min egen prestation. Ska sitta ner och prata med min handledare imorgon, så nu ska jag först utvärdera mig själv för att se hennes syn på det imorgon. Spännande! En kopp te och en knäckemacka, sen sätter jag igång!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0