Paj och lets dance!

Soffa. Lets dance. Och en supergod chevre och soltorkade tomatpaj med vitlökssås och salld. Och bästa sällskapet såklart. En helt ok fredagskväll!

Idag har verkligen varit en konstig dag. Det jag fått veta gör att jag känner mig ledsen och besviken. Och arg. När människor man har förtroende för vänder sitt liv upp och ner blir jag arg. Känslomässig bergochdalbana.

Det som var bra med idag var att jag fick tillbaka min sista hemtenta i AUO2 kursen. B. Känns riktigt skönt när man dessutom var nöjd med arbetet man lämnade in. Ett välförtjänt betyg.

I helgen jobbar jag, imorgon 8.45-17 och söndag 11-18.30. Riktigt sköna tider för en gångs skull! Lite sovmorgon och ändå riktiga kvällar båda dagarna. Perfekt!

Hoppas ni alla får en bra helg!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0