Sköna måndag

Så var det ytterligare en ny vecka, kan inte fatta hur fort tiden går! Denna vecka ska gå i läsningens tecken, då jag bara har ett seminarium, som är på fredag. Om två veckor exakt är det tenta, och det är mycket som ska in i huvudet innan dess! Dessvärre blev första dagens pluggplanering ruckad, dels för att jag unnade mig själv sovmorgon efter jobbhelgen. Lättare att koncentrera sig resten av veckan om jag har chansen att "sova av mig" på en gång. Det enda jag hade planerat idag var att fixa naglarna, så nu är de som nya igen! Lyckades läsa i två timmar, är ju alltid nåt, får bli desto mer imorgon!

Imorgon kväll ska T och jag och brorsan på middag, ska hälsa på pappas flickvän för första gången, hemma hos henne, och träffa henens barn, ska bli riktigt kul! Hon har världens läckraste hem som till och med varit med i Expressens Leva & bo, ska bli kul att se om det ser ut som i reportaget!

För övrigt fick jag äntligen tillbaka min mobil idag, är så glad! Så förhoppningsvis börjar jag köra igång med bildbloggen då och då igen, längtar!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0