The wrestler...

...har T och jag just varit och tittat på i Heron City. Sevärd, absolut. Men jag måste säga att mina förväntningar var nog lite högre än vad filmen kunde motsvara. Som T sa; har nog mycket blivit "en grej" eftersom det är Mickey Rourkes omtalade comeback. Han var i och för sig riktigt häftig, näsan så att jag vill nosa reda på fler av hans filmer.




Helgen som kommer är egentligen min lediga helg. Men eftersom man är en fattiglapp av rang passar man på att jobba extra när tillfälle ges. Öppnar imorgon, klockan ringer 06.10. T kommer under dagen åka ut till sina föräldrar, medan jag åker dit efter jobbet. Ska bli mysigt att komma ut dig, äta middag och sova över på landet. Undrar hur långt de kommit med huset nu?

Nu har jag äntligen börjar strukturera upp mig inför kommande tentan, börjar nästan kännas bra. Ska ta med mig plugg ut till dem i helgen, tänkte sitta lite på söndag.

Igår var vi faktiskt och tränade, sicken chock va? Alltid när vi väl är där blir vi så sjukt taggade och bestämmer oss för att ge järnet, men när det väl är dags igen är man inte lika pigg... Däremot så ska vi försöka att bestämma måndagar som konditions och gymdagar och onsdagar som yogadagar. Målet är att orka med ett bikramyogapass, alltså yoga i 35 graders värme. Men det är nog bra att vara i lite bättre form tills dess...

Jag får önska er en trevlig helg, kanske kan utlova någon bildblogg från helgen, för datorn, den kommer att stanna hemma!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0