Allt & ingenting

Det är så vackert ute att det nästan gör ont i kroppen. Jag skulle gärna skicka en bild men med tanke på att det inte är en sucks chans att den faktiskt skulle publiceras så är det ingen idé. Idag har jag börjat plugga. Det går sådär. Jag sitter vid matsalsbordet i vardagsrummet med en dator med 6 olika worddokument uppe och minst lika många böcker uppslagna bredvid mig. Och ute glimmar snön så ljust vackert och små små flingor seglar ner mot marken. Och jag vill vara överallt förutom där jag är, inne och pluggar.

Jag tror jag mår bättre, lite åtminstone. Från och till i alla fall. Morgnarna är ju alltid värst med både snuva och halsont. Men hoppet lever än. Tillbaka till studierna.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0