Changeling

T och jag har just varit på bio. Vi såg en helt fantastisk film; Changeling, med Angelina Jolie. Efter att tidigare haft lite svårt för henne som skådis har jag gjort en totalomvändning. Vilken fantastisk skådespelerska! Och vilken film! Tro mig, ni kommer inte att ångra en sekund av de drygt två timmarna av denna sanna historia!




Men New York då, hur var det där? Så klart älskade jag staden. Något enormt. Jag kan inte med ord förklara hur lycklig jag är över att ha fått se denna fantastiska stad! Nu ska jag krypa isäng, supertrött. Men imorgon lovar jag ett utförligt inlägg om resan, och kanske slinker med några bilder. Ni skulle bara veta vilken kändis-spotting jag varitr ute på... Under tiden slänger jag med en skön utsiktsbild från Empire State Building. Nu är det fritt fram att uttrycka sitt avund...



Puss och gonatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: S

Visst är man avundsjuk men likväl så förstår jag dig till fullo när du skriver att du ÄLSKAR New York. Hoppas du får tillfälle att åka dit igen för jag kan bara säga att för egen del så är andra resan dit ännu bättre än den första.

2009-01-14 @ 20:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0