Drömkåken

Vilken dag! Nu sitter jag äntligen och kopplar av framför TVn till Drömkåken. Jag säger bara, att om jag sha ha hus i framtiden så ska det vara ett nybygge. Får kalla kårar längs hela ryggraden när jag ser hur de skulle kunna vara. Skräckexempel förvisso, men med min tur skulle det mycket troligt kunna bli verklighet. Usch, hemska tanke!

Jag överdiver inte om jag säger att jag pluggar i princip 12 timmar i sträck. Mitt arbetslag kom hit 9.30 imorse och när de gick igen runt 16 så har jag suttit och skrivit på min hemtenta, och det gjorde jag till kl 21 och Drömkåken började på 4an. T säger att han har sett mig plugga mer de senaste 2 dagarna än vad han såg mig göra hela förra terminen. Inte för att det är helt sant, men när jag känner hur slut och utpumpad jag är i huvudet ligger hans ord kanske inte alltför långt ifrån sanningen. Grupparbetet som ska utmynna i en gruppredovisning på tisdag hann vi halvvägs klart med, resten får tjejerna knåpa ihop när jag är borta. Vi ska ses på måndag kväll och gå igenom redoviningen. Jag lär ju inte alls vara trött. Däremot så är jag i princip klar med min hemtenta, så de två dagar jag har nästa vecka innan den ska vara inne, behöver bara användas till finsliperi. Känns underbart skönt att kunna åka iväg utan skolångest!

Bara två dagar kvar nu, har fortfarande inte fattat det. Imorgon ska jag fixa det sista innan resan. För övrigt så verkar det som att pencillinet gör susen, igår kunde jag sova utan en droppe hostmedicin, och jag känner mig klarare och piggare! Äntligen!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0