Grrr!

Jag blir galen på bildbloggen! 700:e gången jag säger det kanske? Faktum är att jag har inte gått under jorden, jag har inte dött. Jag har bildbloggat. Men eftersom det inte fungerar, så verkar det ju uppenbarligen som jag har dött. Ska efter detta inlägg skicka mitt 10:e klagarmail till blogg.se.

Jag är fortfarande sjuk. Mår kass. Men i fredags var jag på Cityakuten och fick pencillin och hostmedicin utskrivet. Nu måste jag bara bli frisk, är ju löjligt att jag gått in på min 3:e förkylningsvecka. Vi åkte ut till mamma i fredags kväll och åt middag och sov över där. Egentligen skulle jag hälsat på Ylva  & Loppan, men det känns som att min dunderbasilusk inte är det bästa för en 5-månaders bebis, så jag fick ta förståndet i örat och stanna hemma. Så vi blev kvar hos mamma tills idag. Kom hem alldeles nu. Har varit skönt att bara sitta framför brasan och gå runt i tjocka sockor och bli ompysslad i nästan två dagar. Vi är förvisso hemma nu, men bara för en mellanlandning. T hade lovat sina föräldrar att åka ut dit, och jag följer med på ett villkor; att jag får sitta och läsa i bilen hela vägen ut. Med tanke på att ett tyst sällskap är bättre än inget sällskap alls accepterades min läsning. Har ju ganska mycket att göra innan flygresan på torsdag.... Hoppas ni överlever denna hemska kyla....

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0