Arriba!

Gratis mat fick vi till middag! När vi tränat klart, gick snabbt 10 och sprang 20- underbart, gick vi påväg till entren förbi en snubbe som satt och delade ut annonslappar. Jag tog en av bara farten, T hade gjort detsamma. Det visade sig vara en gratis Burrito på ett mexikanskt matställe om hörnet, perfekt! De påstår sig knappt ha något fett i (tveksamt), inget socker och vara sparsamma med salt och olja (bra). Sen var deras mat även fri från artificiella färg och smakämnen. För att detta inte ska låta som en raklamannons kan jag säga att det var tur att det var gratis, för det var alldeles för dyrt för oss. Den vi "köpte" kostade 73 kr styck om man då inte får den gratis. Men gott var det!

Jag köpte lite efterrätt till oss ikväll också, citronfromage på minimjölk och lite mandarinklyftfileer. Längtar redan, fromagen står i kylen och stelnar till sig lite. Nån som ska kolla på Lets dance ikväll? Jag ska väl som vanligt inte göra det, utan lär ju hamna framför någon romantisk komedi istället och drömma mig bort... Tur att man har sin egen drömprins!

Trevlig helg alla vänner och dem jag inte känner!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0