Fredagsgråt

Ibland är det nästan jobbigt att ha så lätt att böla. Har ni hört talas om Marley & me? Slutet är så klart sorgligt. Och jag grinar floder. Suck. Bra start på helgen.

När T kommer hem runt 17 ska vi träna, det har han lovat mig. Det betyder att jag har 7 timmar på mig att göra allt jag borde. Detta allt är att storstäda. Jag har ingen lust, jag vill inte och jag orkar inte. Men eftersom det är jobb i helgen så vore det sköntg att få ordning här hemma idag. Helst av allt vill jag bara ligga kvar i sängen och kolla på film hela dagen, men sånt gör ju bara latmaskar. Men jag tror att jag ska vara en latmask någon timme till innan jag går upp och sätter igång. Dock så var jag duktig och städade ur kökslådorna imorse när jag åt frukost med T innan han gick till skolan, så man kan ju faktiskt säga att jag redan har börjat!

Längtar till gymmet. Herregud, vad har hänt med mig?

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0