Harmoni

Varför gör ett nystädat hem att man känner sig lugn i hela själen? I tre timmar höll jag på, sen fick det räcka. Funderar på om jag missat nåt hörn eller hylla, men jag lyckas inte komma på något. Skönt. Till lunch blev det kycklingköttbullar på tre falu rågrut och lite tomat. Lätt att fixa, kanske inte supernyttigt, men ok eftersom jag ska träna om några timmar.

Ikväll blir det lugnt, och njuta av våra välstädade lägenhet. Imorgon är det jobb 12-19 och sen middag hos några vänner, ska bli riktigt mysigt!

/N

Kommentarer
Postat av: Magistern

Shit.. Du behöver verkligen koppla av lite. Gå ut o sup eller nåt. Men e väl bara en tidsfråga innan det blir GI-mat och stavgång..

2009-03-20 @ 16:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0