Hemma!

Efter en liten hemfärd på sisådär en timme, är vi nu hemma i sängen igen. T läser fototidingar och jag kollar av bloggosfären. Idag har jag sträckläst i 6 timmar. Om jag vore lika ambitiös med studielitteraturen som jag kan vara med skönlitteratur, då hade jag nog varit färdigutbildad läkare idag. 350 sidor i Tusen Strålande Solar, lämnade kvar den så att T´s mamma kunde få läsa den härnäst. Själv fick jag med mig 4 böcker hem i liten blandad kompott. Ta och läs den nu, i alla fall om du tyckte om Flyga drake. Den här föll nästan mer mig i smaken, kanske kvinnoöden rör mig som kvinna mer, jag vet inte...

Imorgon är den en vecka kvar till tentan. Jag läste faktiskt en hel del innan jag sträckläste klart min andra bok. Så imorgon är det bara att fortsätta. Imorgon är det gymdag för oss också, så det är bara att bita i det sura äpplet och pallra sig dit! Sov gott nu!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0