Ja, se det snöar...

Ärligt talat, ska det någonsin bli vår? Nu är det faktiskt årets första vårmånad, men inte tycks vädret rätta sig efter det. Jag hoppas bara att snön är borta till Våffeldagen, eller kanske mer känd som min födelsedag. Idag har jag pluggat som en dåre, snurrar av termer, uträkningar och matematiklagar i huvudet. Men det känns ok. Borde jag bli orolig av mitt lugn? På torsdag ska jag och Hanna ha heldag, räkna, skriva gamla tentor och dricka kaffe. Älskar de dagarna!

Nu väntar jag på att T ska komma hem, sen bär det av till gymmet. Känns bra att vi bestämt en dag, så då kan jag som blir orolig av impulsbeslut förbereda mig mentalt under hela dagen. Laddade nyss med en knäckemacka och en kopp kaffe, så nu är jag redo!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0