Skönaste busungen!

Haft en underbar dag idag. Varför kan inte alla dagar vara såhär? Jag har fått hänga med den skönaste ungen som finns, och den om än möjligt, lika underbara mamman. Lunch, Gallerian, lite shopping, yoghurtglass, prat och bebisgos. Life is ok.

Ylva, vad sägs om denna sköööna bild:


eller denna, "klurisen":



Ja, världens goaste unge är det i alla fall. När det är dags för syskon så hoppas jag att det även blir min tur. Den som lever får se. Nu är jag trött, blir en tidig sov för mig idag, men åh, så skönt!

/N

Kommentarer
Postat av: Luva

Hihi, klurisen blev så söt! :D Tack för en mysig dag, ses nästa v!

2009-03-20 @ 10:05:22
URL: http://svenskiberlin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0