Underbara dag!

Varför blir man så lycklig ända in i själen när det är blå himmel och solen skiner? Det är som jag blir uppfylld av atmosfären och jag känner mig kär, i hela världen!

Idag var sista dagen på mattekursen, om jag grejar tentan det vill säga, vilket jag borde göra. Så nu har jag lyxen att vara alldeles ledig i dagarna två, vad ska jag hitta på måntro? Vore dock bra att börja läsa den nya litteraturen, ska bli riktigt kul med naturkunskapen som jag börjar på måndag!

Om en dryg halvtimme ska jag iväg igen, först lämna in min mobil, ja den är trasig igen, och sen väntar personalmöte från 15-16.30. Ska passa på att köpa en ram när jag befinner mig i ett köpcentrum, för några månader sen fick jag Tomtebobarnen av mamma och ett fint A4-vykort med Tant Grön, Tant Brun och Tant Gredelin. Jag vill rama in kortet, och förhoppningsvis kanske utveckla det till en samling med Elsa Beskow-bilder...

Ikväll är det yoga igen. PÅ grund av massa annat så blev det inte yoga förra onsdagen, men huvudsaken är att jag tränar någonting, minst två dagar i veckan. Men yogan är ändå viktig för mig, så det ska bli kul att plåga kroppen lite igen! Dessvärre var T tvungen att hoppa in och jobba ikväll, så jag får klara mig själv ikväll.

Hoppas ni njuter av det vackra vädret nu, om inte, bums ut med er!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0