Upp och hoppa!

Nu har T gått hemifrån och jag sitter i morgonrock och försöker förmå mig att gå och duscha. Kl. 13 har jag skola idag och jag har en hel del att läsa innan dess, så det vore bra om jag kom igång, snart.

Klockan hann bli 19 innan T kom hem och vi kunde åka och träna igårkväll. Jag satt med träningskläder på och väntade i 1 1/2 timme, höll på att bli galen. Var skönt att kuta av sig lite aggressioner på gymmet sen! Efter 20 minuters intervall snabb gång så kutade jag som en dåre i 10 minuter. Jag trodde jag skulle både svimma och kräkas. Vi kan ju lugnt påstå att det är ett tag kvar innan jag överhuvud taget kan nämna mitt namn och ordet kondition i samma mening. Efter träningen solade vi några minuter och gick ner och handlade mat. Hittade en supergod fruktyoghurt från Valio, ska fösöka blanda ut min lättfil med lite laktosfritt, vore skönt att slippa ha ont i magen 24h/dygnet.

När T kommer hem ikväll ska vi fota lägenheten och lägga ut en annons på Björnsbytare. Tror min käre sambo börjar tycka det är jobbigt att åka så långt varje dag, att han är beredd att offra sin kära lägenhet. Och vi som fixat den så fint!

Ha en bra dag där ute!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0