Workoutoholic?


Jaha, så har man varit och tränat lite också! Nu har jag snart hållt på en månad, börjar mot all förmodan kännas lättare. Från början gick jag 20 minuter och sprang 10. Idag gick jag snabbt i 18 minuter och sprang i 17 minuter. Målet är att kuta i åtminstone 30 minuter i hyfsad hastighet. Det är en bit kvar, men jag kämpar vidare!

När T kommer hem från sin tenta åker vi ut till mamma och K i Ekolsund. Blir mysdag, gå igenom föredrag 711 gånger, äta middag och sova över. Jag lämnade önskemål till mami att åka ut till Sigtuna och äta lunch imorgon, finns en sypermysigt café där med jordens jodaste sallader! Jag känner mig pigg, glad och harmonisk, det är så otroligt skönt! Att jag började träna igen var det bästa jag kunde göra, påminn mig om det om jag börjar svacka igen!

Nu ska jag knapra i mig en knäckemacka med kaviar, duscha, hänga tvätt och packa, sen är jag redo för min myshelg!

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0